Identitatea vizuala cuprinde mai multe aspecte: creatie logo, slogan, imagine publicitara, carte de vizita, flyer, packaging (ambalaj), colare auto, antet, CD personalizat, mapa de prezentare, meniu, catalog, etc…
Toate aspectele de mai sus trebuie sa se combine armonios si sa se completeze intre ele pentru a crea o Identitate Vizuala Profesionala.
La crearea unei identitati vizuale trebuie acordata atentie deosebita urmatoarelor detalii:
- Denumirea – doearece un nume bun al business-ului este mai usor de memorat, este captivant si poate face diferenta;
- Sigla – este cel mai reprezentativ element de identitate vizuala, este primul element care este perceput de potentialul client;
- Culorile – culorile folosite trebuie sa se completeze armonios si sa reprezinte oarecum domeniul de activitate al firmei;
- Sloganul – este singurul element care desi este vizual, te capteaza auditiv prin cuvintele alese, prin simplitate si prin armonie;
- Tipariturile – trebuie sa reprezinte cu adevarat societatea si domeniul de activitate prin combinarea elementelor vizuale;
- Packaging (Ambalajul) – conteaza foarte mult deoarece si de aici potentialul client isi da seama de calitatea lucrarilor si cat de profi este societatea respectiva;