Pentru un birou, sediu, punct de lucru, magazin, restaurant, etc… este foarte important ca in primul rand branding-ul unei locatii sa existe si sa fie facut profi pentru a atrage potentialii clienti.Imaginea firmei trebuie transpusa si in branding-ul locatiei pentru a fi usor de recunoscut si a inspira incredere.
Branding-ul unei locatii se poate separa in doua:
BRANDING INTERIOR
Branding-ul de interior al unei locatii trebuie sa fie foarte primitor, modern si sa fie o continuare a identitatii vizuale.
Amenajarea de interior a unei locatii poate avea mai multe elemente:
– tablouri;
– afise;
– litere volumetrice;
– signalistica interioara;
– rollup-uri;
– elemente vizuale de interior;
– diverse print-uri (meniuri, pliante, note de plata, oferte);
– amenajarea mobilierului.
Branding-ul de interior poate merge si mai departe pana la iluminari speciale, background audio in functie de domeniul de activitate, arome olfactive si multe alte detalii “marunte” dar cu importanta mare.
BRANDING EXTERIOR
Branding-ul de exterior trebuie sa fie de impact, sa atraga atentia dar in acelasi timp sa fie elegant si modern.
Amenajarea exteriora a unei locatii poate avea mai multe elemente:
– panou;
– banner – frontlit sau mesh;
– caseta luminoasa;
– litere volumetrice;
– reclama luminoasa din neon;
– colare geamuri (autocolant sau window graphics);
– signalistica exterioara;
– totem;
– display;
– meniu exterior.
Se pot folosi si sisteme speciale de iluminat pentru a evidentia arhitectura sau pentru a se deosebi de concurenta.